Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Łęki Szlacheckie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Rejestr instytucji kultury

Rejestr instytucji kultury, dla których organizatorem jest Gmina Łęki Szlacheckie , prowadzony jest na podstawie art. 14 ust.1 ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 406) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U. z 2012 r. poz. 189).

Rejestr Instytucji Kultury jest prowadzony w postaci elektronicznej, pozwalającej na sporządzanie z niego wydruków oraz uniemożliwiającej dokonanie wpisu przez osobę nieuprawnioną.

Rejestr, informację o rejestrze oraz sposobie udostępniania danych w nim zawartych zamieszcza się w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie organizatora.

W rejestrze wpisuje się w odrębnych rubrykach następujące dane i informacje:

1) rubryka pierwsza - numer wpisu do rejestru;

2) rubryka druga - datę wpisu do rejestru oraz daty kolejnych wpisów;

3) rubryka trzecia - pełną i skróconą nazwę instytucji kultury;

4) rubryka czwarta - przedmiot działalności instytucji kultury;

5) rubryka piąta - siedzibę i adres instytucji kultury;

6) rubryka szósta - oznaczenie organizatora i aktu o utworzeniu instytucji kultury;

7) rubryka siódma - oznaczenie podmiotu, z którym organizator wspólnie prowadzi instytucję kultury;

8) rubryka ósma - cyfrowy identyfikator instytucji kultury;

9) rubryka dziewiąta - uwagi;

10) rubryka dziewiąta - imię i nazwisko pełnomocnika organizatora dokonującego wpisu.

Dane zawarte w rejestrze udostępnia się przez:

1) otwarty dostęp do zawartości rejestru;

2) wydanie odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej.

Organizator prowadzący rejestr instytucji kultury wydaje urzędowo poświadczony odpis każdemu, kto zwróci się z wnioskiem o jego wydanie. Odpis z rejestru instytucji kultury może być pełny lub skrócony. Odpis pełny zawiera treść wszystkich wpisów dokonanych w księdze rejestrowej. Odpis skrócony zawiera treść aktualnych wpisów dokonanych w rejestrze.

Wniosek o wydanie odpisu do pobrania:  WNIOSEK

Wydanie poświadczonego odpisu podlega opłacie skarbowej. Opłata skarbowa zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tj.  Dz.U. z  2012 r., poz. 1282 z późn..zm.).

Do wniosku o wydanie poświadczonego odpisu z rejestru lub księgi rejestrowej należy dołączyć dowód wpłaty z tytułu opłaty skarbowej.

Wpłaty z tytułu opłaty skarbowej za wydanie poświadczonego odpisu z rejestru albo księgi rejestrowej można uiścić w formie gotówkowej w banku Urzędu Gminy lub bezgotówkowej na rachunek bankowy Gminy Łęki Szlacheckie.

Niezależnie od prowadzonego przez organizatora rejestru, dla każdej instytucji kultury zakłada się i prowadzi oddzielnie elektroniczną księgę rejestrową. 

Podstawa prawna udostępniania danych
Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. 2014 r., poz. 782 z późn. zm.). 
Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. 2014 r., poz. 1182 z późn. zm).

 


Załączniki do pobrania

Plik Nazwa Data dodania Pobrań
Dział 1.pdf (PDF, 538.48Kb) 2021-08-12 12:38:43 27
Dział 2.pdf (PDF, 524.31Kb) 2021-08-12 12:38:43 24
Dział 3.pdf (PDF, 523.26Kb) 2021-08-12 12:38:43 22
Dział 4.pdf (PDF, 510.94Kb) 2021-08-12 12:38:43 25
Rejestr Instytucji Kultury.pdf (PDF, 222.88Kb) 2021-08-12 12:38:43 31
Plik Nazwa Data dodania Pobrań

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Michał Szumieł

Data wytworzenia:
12 sie 2021

Osoba dodająca informacje

Michał Szumieł

Data publikacji:
12 sie 2021, godz. 12:38

Osoba aktualizująca informacje

Michał Szumieł

Data aktualizacji:
12 sie 2021, godz. 12:38