Honorowy Patronat Wójta Gminy
Objęcie patronatem honorowym przez Wójta Gminy Łęki Szlacheckie jest wyróżnieniem podkreślającym rangę przedsięwzięć, które w znacznym stopniu przyczyniają się do promocji gminy, integracji mieszkańców, rozwoju inicjatyw społecznych, kulturalnych, naukowych, gospodarczych, sportowych korzystnych dla gminy i jego mieszkańców. Poprzez udzielenie patronatu honorowego rozumie się także wyrażenie zgody na posługiwanie się przez wnioskodawcę herbem gminy Łęki Szlacheckie.
Patronatem honorowym mogą być objęte: koncerty niekomercyjne, wydarzenia kulturalne, gospodarcze, sportowe, targi, konferencje, wydawnictwa oraz innego typu wydarzenia uznane przez Wójta Gminy Łęki Szlacheckie za ważne.
Występując o patronat honorowy Wójta Gminy Łęki Szlacheckie należy wypełnić wniosek dostępny na stronie internetowej w zakładce Urząd Gminy Łęki Szlacheckie lub w Biuletynie Informacji Publicznej i dostarczyć go do Urzędu Gminy na 30 dni przed planowanym przedsięwzięciem. Wnioski złożone po terminie mogą nie zostać rozpatrzone. Wniosek można złożyć wysyłając listownie na adres: Urząd Gminy Łęki Szlacheckie, Łęki Szlacheckie 13D, 97-352 Łęki Szlacheckie lub złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy. Za datę przyjęcia wniosku uznaje się datę wpływu do urzędu.
Decyzję o udzieleniu patronatu podejmuje osobiście Wójt Gminy Łęki Szlacheckie.
Objęcie patronatem nie oznacza deklaracji wsparcia finansowego, rzeczowego czy organizacyjnego dla wnioskodawcy, ani też osobistego udziału wójta w imprezie.
O patronat wójta może ubiegać się wyłącznie główny organizator imprezy.
Wnioskodawca, który otrzyma zgodę na patronat honorowy Wójta Gminy Łęki Szlacheckie zobowiązany jest do dołożenia wszelkich starań, żeby impreza przebiegała zgodnie z przedłożonymi we wniosku założeniami. Umieszczenie informacji o patronacie na materiałach promocyjnych i informacyjnych. Poinformowanie o posiadanym patronacie uczestników przedsięwzięcia.
Wycofanie się z udzielonego patronatu może nastąpić w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
Wnioskodawca zobowiązuje się do złożenia w terminie 30 dni po imprezie sprawozdania zawierającego opis przebiegu imprezy wraz z dokumentacją fotograficzną.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
Zarządzenie nr 29 (PDF, 1.97Mb) | 2022-04-08 14:32:09 | 41 | |
sprawozdanie patronat (DOCX, 13.77Kb) | 2022-04-08 14:32:09 | 20 | |
wniosek o patronat (DOC, 29.00Kb) | 2022-04-08 14:32:09 | 32 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Michał Szumieł Data wytworzenia:
08 kwi 2022
Osoba dodająca informacje
Michał Szumieł Data publikacji:
08 kwi 2022, godz. 14:32
Osoba aktualizująca informacje
Michał Szumieł Data aktualizacji:
08 kwi 2022, godz. 14:32